Како до превенције проблема понашања ученика: од теорије до праксе

Каталошки број програма: 57  

Не

ЦЕПОРА - Центар за позитиван развој деце и омладине, Јована Миодраговића 27, 11080 Београд, office@cepora.org, 0605689421, 0631757565

Лидија Буквић, lidija.bukvic@cepora.org, 0605689421, 0605689421

васпитни рад

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
стручни сарадник у дому ученика

Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
ВДУ2 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за пружање подршке ученицима
Д2 - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П5 Јачање васпитне улоге установе у правцу развоја интеркултуралног образовања, компетенција за демократску културу, укључујући и компетенције за демократску културу у дигиталном свету, моторичких способности ученика, заштите од дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања, трговине људима, очувања менталног здравља, превенције ризичних облика понашања, каријерног вођења и саветовања ученика, подршке јачању родитељских компетенција, превладавању стреса и развојних криза

Унапређење знања и вештина о савременим приступима и техникама развојне превенције проблема понашања

Програмом обуке унапредила би се: знања о карактеристикама проблема понашања; вештине правовременог препознавања проблема понашања ученика; знања о факторима који утичу на настанак и развој проблема понашања; знања о моделима подстицања позитивног развоја ученика; знања о ефективним превентивним приступима у пракси; вештине планирања превентивних активности ушколском окружењу.

По окончању обуке учесници ће моћи да: брзо и ефективно процене присуство проблема понашања код ученика; адекватно препознају присуство ризичних и протективних фактора код ученика; процењују школске услове за подстицање позитивног развоја ученика; планирају превентивне активности у школи.

30

дана: 2
бодова: 12

5.000 динара. Цена обухвата: радни материјал за извођење обуке (оловке, папир, стикери, фасцикле),сертификате за полазнике, материјали и презентације са обуке, хонорар аутора и реализатора програма, трошкове организације обуке.