Три Т“ метода за подстицање интересовања ученика за природне и друштвене науке и развој функционалног знања
Каталошки број програма: 431
Не
Савез учитеља Републике Србије, Дечанска 6/III, 11000 Београд, surs@surs.org.rs, 0113245385 , 0113239697
Марија Максимовић, marija.maksimovic@surs.org.rs, 0113245385, 0646445378, 0113239697
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
директор/помоћник директора
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
Д2 - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)
Циљ обуке је представљање “Три Т“ метода за припрему и извођење наставе у учионици, заснованог на НТЦ методологији који је намењен предметним учесницима у природним и друштвеним предметима.
Јачање дидактичко-методичке компетентности полазника за примену НТЦ метода у наставном раду за природне и друштвене предмете; • упознавање учесника са „Три Т“ методом, дефинисање кључних фаза из ове методе; • оспособљавање учесника за примену представљене методе; • представљање примера из праксе из природних и друштвених предмета; • оспособљавање учесника за израду дидактичког материјала и едукативних игара које могу да подстакну интересовање и развој функционалног знања у раду у учионици.
После завршене обуке, учесник ће: -бити у стању да користи представљене основне технике за усвајање и понављање градива из НТЦ методологије из природних и друштвених предмета -се упознати са целинама „Три Т“ методе и бити у стању да препозна коју целину може да примени у ком делу часа -бити у стању да користи представљене методе за: осмишљавање часа, подизање нивоа мотивације и подстицање интересовања код ученика за природне и друштвене предмете -бити упознат са примерима из праксе и самостално процењивати квалитет примера својих ученика из природних и друштвених предмета -бити у стању да самостално изради дидакт. материјал и едукативне игре погодне за подстицање интересовања и развој функционалног знања у раду са ученицима у учионици
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику износи 4.500,00 динара и укључује надокнаде аутора и реализатора, радни и потрошни материјал за учеснике и трошкове организације обуке, као и консултације у трајању од три месеца.