Медијско образовање и медијска писменост у савременом школском контексту

Каталошки број програма: 363  

Не

Филозофски факултет у Приштини са привременим седиштем у Косовској Митровици, Филипа Вишњића бб, Косовска Митровица, fifa@pr.ac.rs, 028425473, 028425474 , 028425474

Игор Ђурић, djuricigor1@gmail.com, 0113167128, 0641295974

општа питања наставе

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење

П4 Унапређивање стручних, предметно-методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању

Развој компетентности у подручју медијског образовања и оспособљавање за ефикасно коришћење медија и медијских садржаја у наставном раду. Развијања критичког мишљења ученика. Развијање културе комуницирања и медијске писмености

- Теоријско разматрање проблема; операционализација основних појмова - Разумевање значаја медијског образовања и медијске писмености у савременом образовном контексту - Оспособљавање за ефикасно коришћење и правилан одабир различитих врста медија у наставном раду - Разумевање природе комуникације: непосредна и посредна, вербална и невербална - Разумевање амбивалентног карактера медија у циљу промоције позитивних утицаја - Оспособљавање за разумевање и критичко преиспитивање медијских садржаја. - Разумевање могућности употребе медија у циљу стварања подстицајног радног окружења - Разумевање утицаја медија на процес социјализације личности детета - Оспособљеност за ефикасно коришћење медија за развој језика и културе говора

Учесници, на теоријском нивоу, разумеју основне појмове, природу и карактер медијских садржаја и њихов допринос развоју медијске писмености -на адекватан начин врше одабир различитих врста медија у конкретним наставним ситуацијама -компететним радом доприносе бољем разумевању медиjских садржаја, повећању пажње и мотивације за учење -креирају оптимално радно окружење у којем ученици раде мотивисано раде и постижу боља образовна постигнућа Користећи се медијским садржајима, доприносе процесу социјализације личности детета и развоју културе говора и писања Наставници компетентно доприносе развоју критичке свести ученика у односу на садржаје медија Наставници препознају и доприносе отклањању негативних ефеката медијских садржаја

30

дана: 1
бодова: 8

Цена по учеснику је 2 000 динара. За 30 учесника максимално укупуна цена обуке је 60 000динара. У цену је укључен комплетан материјал са обуке, као и сертификат.