Професионална заједница учења као механизам креирања мреже подршке међу запосленима у школи/установи

Каталошки број програма: 112  

Не

Центар за образовање Крагујевац, Трг тополиваца 4, Крагујевац, seminari@centarzaobrazovanjekg.edu.rs, 0605598801, 034201303

Владимир Средојевић, seminari@centarzaobrazovanjekg.edu.rs, 034201303, 0605598801

васпитни рад

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у предшколској установи
медицинска сестра – васпитач
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
стручни сарадник у дому ученика

Н4 - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу
В2 - компетенције васпитача за развијање сарадње и заједнице учења
ССПУ2 - компетенције стручних сарадника у ПУ за сарадњу и заједништво
ВДУ3 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за комуникацију и сарадњу
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П2 Процењивање остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика (праћење напредовања ученика, самовредновање, формативно оцењивање, вршњачко оцењивање)

Унапређивање система професионалног развоја унутар установе подизањем нивоа културе проф. сарадње, комуникације и заједничког учења, кроз рефлексивну праксу;

Упознавање учесника са појмом и принципима рада професионалне заједнице учења; Оснаживање наставника за ефективнију професионалну сарадњу и комуникацију; Стварање мреже подршке међу запосленима унутар установе/школе кроз формирање и рад професионалне заједнице учења; Унапређивање рефлексивне праксе запослених кроз заједничко учење; Промишљање о ефикаснијем планирању професионалног развоја запослених и установе

Учесници разумеју појам и значај професионалне заједнице учења (ПЗУ) за развој установе/школе и капацитета запослених; Тимски анализирају и праве планове за унапређивање рада установе/школе; Користе резултате ПЗУ-а за промену личног плана СУ и плана СУ установе/школе; Успостављају ефикаснију сарадњу у радном окружењу; Деловањем ПЗУ стварају климу погодну за учење запослених и ученика унутар установе/школе

30

дана: 1
бодова: 8

Цена семинара по учеснику је 1000,00 динара у нето износу, за групу од 30 учесника. У цену семинара нису урачунати путнии трошкови релизатора семинара, порези и доприноси и организациони трошкови Центра.