Рад са децом из маргинализованих група

Каталошки број програма: 174  

Не

Педагошко друштво Србије, Теразије 26, 11000 Београд, drustvo@pedagog.rs, 0112687749

Марија Милинковић, obuke@pedagog.rs, 0668013246, 0668013246

деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
стручни сарадник у дому ученика

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
ВДУ2 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за пружање подршке ученицима
Д2 - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П1 Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)

Разумевање и уважавање контекста образовања деце из маргинализованих група. Унапређивање методичко-дидактичких компетенција учесника за рад са децом из маргинализованих група.

Сагледавање и уважавање културе, традиције и искуства различитих маргинализованих група у наставном процесу. Примена ефикасних метода и облика рада са ученицима из маргинализованих група. Подршка наставницима у процесу мотивисања ученика из маргинализованих група. Оснаживање наставника за разумевање мотивационе функције оцењивања.

Унапређене компетенције наставника за рад са децом из маргинализованих група, у складу са стандардима за професију наставника. Подигнут ниво сензибилитета запослених за разумевање васпитног и образовног контекста деце из маргинализованих група. Унапређена знања, вештине и мотивација учесника за стварање услова за образовни и васпитни напредак деце из маргинализованих група.

30

дана: 2
бодова: 16

4000 динара по полазнику - радни и потрошни материјал на семинару, слања предрачуна/рачуна и стављање на Централни регистар фактура, путни трошкови за водитеље, смештај по потреби, хонорари за водитеље, израда штампаних уверења и дистрибуција на адресе школе.