Водич за израду и употребу радних листова у циљу активно оријентисане наставе

програм се изводи путем Интернета

Каталошки број програма: 489  

Да

Образовно креативни центар, Д.Р.Бобија 6/1 19210 Бор, info@okc.rs, 0642863080

Зоран Милојевић, profesor.zoran@gmail.com, 0642863080, 0642863080

општа питања наставе

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П4 Унапређивање стручних, предметно-методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању

Оспособљавање учесника за креирање квалитетних радних листова за различите фазе часа који омогућавају остваривање постављених циљева и исхода кроз активну наставу и праћење напретка ученика.

Упознавање учесника са појмом, сврхом, предностима и ограничењима употребе радних листова. Упознавање са врстама радних листова, њиховим елементима и структуруом. Упознавање са различитим програмима и ресурсима потребним за израду радног листа и оспособљавање за њихову употребу. Упознавање са могућностима употребе радних листова у сврху индивиудализације и диференцијације наставе. Оспособљавање за креирање радног листа за различите фазе часа. Оспособљавање за креирање радног листа који је прилагођен циљевима и исходима часа. Оспособљавање за анализу радних листова.

Након завршене обуке очекује се да ће учесници бити у стању да: - разумеју могућности примене радних листова у циљу мотивисања ученика и подстицања активног учења; - изаберу одговарајућу врсту радног листа у складу са постављеним циљевима и исходима часа; - осмисле примену креираног радног листа у структури часа; - разумеју могућности употребе радних листова у сврху оцењивања и праћења напретка ученика; - разумеју улогу радних листова у индивидуализацији и диференцирању наставе; - креирају радни лист у неком од предложених програма; - планирају реализацију часа који обухвата примену радног листа у складу са приницпима активне наставе; - анализирају готове радне листове.

45

недеља: 2
бодова: 16

Цена по учеснику износи 3000 динара. У цену је урачуната: накнада реализатора, израда и дистрибуција наставног радног материјала, одржавање сервера и система за учење на даљину.