Од хаотичне до хармоничне учионице
Каталошки број програма: 530
Не
Центар за лични раст и развој Еуринома, Риге од Фере 7/15, Београд, ljiljanakovacevicta@yahoo.com, 0600006528
Небојша Ратковић, nebojsaratkovic@gmail.com, 0693438220, 0693438220
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
Н4 - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу
П5 Јачање васпитне улоге установе у правцу развоја интеркултуралног образовања, компетенција за демократску културу, укључујући и компетенције за демократску културу у дигиталном свету, моторичких способности ученика, заштите од дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања, трговине људима, очувања менталног здравља, превенције ризичних облика понашања, каријерног вођења и саветовања ученика, подршке јачању родитељских компетенција, превладавању стреса и развојних криза
Оспособљавање учесника за примену принципа трансакционе анализе, заснованих на савременим теоријама личности, моделима комуникације и актуелним психотерипијским модалитетима који доприносе унапређењу квалитета наставног и васпитног процеса.
- оспособљавање учесника за примену модела и начина комуникације трансакционе анализе; - развијање вештина превенције емоционалног сагоревања приликом подучавања; - овладавање техникама успостављања дисциплине у учионици; - развијање вештина управљања понашањем ученика и његово боље разумевање и предвиђање; - стицање вештина за побољшавање разумевања мотивације ученика и наставника; - оспособљавање за разумевање ефеката награђивања и кажњавања; - овладавање алатима за боље планирање времена.
По завршетку обуке учесници ће бити оспособљени да: - примене моделе и начине комуникације трансакционе анализе; - препознају и адекватно реагују на ситуације које доводе до емоционалног сагоревања приликом подучавања - употребе стратегије за успостављање реда у учионици - примењују научене моделе за предвиђање понашања ученика у учионици - наведу шта и на који начин покреће мотивацију специфичних група ученика - наведу и примене расположиве технике за награђивање и кажњавање - употребе алате за организовање структуре времена
30
дана:
1
бодова:
8
Цена је 100 000 динара, за до 30 учесникаи укључује хонорар реализатора семинара, трошкове радног материјала, путне трошкова и сертификате.