Језик кости нема, али кости ломи – развијање говорне културе код ученика
Каталошки број програма: 347
Не
Центар за образовање Крагујевац, Трг тополиваца 4, Крагујевац, seminari@centarzaobrazovanjekg.edu.rs, 0605598801, 034201303
Владимир Средојевић, seminari@centarzaobrazovanjekg.edu.rs, 034201303, 0605598801
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
П4 Унапређивање стручних, предметно-методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању
Унапређивање знања и умења наставника за развијање функционално-комуникацијских вештина код ученика(говорење и слушање) кроз иновативне моделе наставе.
Упознавање наставника са развојем реторике, типовима слушалаца и говорника; Проширивање знања о типовима говорних вежби кроз иновативне моделе наставе у различитим комуникацијским ситуацијама; Подршка полазницима за овладавање ефикасним техникама планирања јавног наступа ученика у циљу унапређења наставе.Jaчање компетенција наставника за формирање критеријума Говорне културе и листе самовредновања говорника. Подстицање наставника да код ученика развијају свест о значају повезивања и вербализације наставних садржаја из свих наставних области;
Очекује се да ће наставници бити оспособљени да: - примењују технике планирања јавног наступа - користе иновативне моделе наставе на часовима ГК(кроз различите методе и облике рада;амбијентална, игролика, искуствено-витагена настава..) - примењују критеријуме говорне културе. Наставници су увидели значај развијања вербализације знања и животних искустава за развој личности ученика.
30
дана:
1
бодова:
8
Цена семинара по учеснику је 1.000,00 динара у нето износу, за групу од 30 учесника. У цену семинара нису урачунати путнии трошкови релизатора семинара, порези и доприноси и организациони трошкови Центра.