Рад са децом и ученицима са поремећајима пажње
програм се изводи путем Интернета
Каталошки број програма: 189
Да
Образовно креативни центар, Д.Р.Бобија 6/1 19210 Бор, info@okc.rs, 0642863080
Зоран Милојевић, profesor.zoran@gmail.com, 0642863080, 0642863080
деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у предшколској установи
медицинска сестра – васпитач
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
ССПУ2 - компетенције стручних сарадника у ПУ за сарадњу и заједништво
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П1 Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)
Јачање компетенција васпитача и наставника за рад са децом и ученицима са поремећајима пажње.
Упознавање учесника са појмом, узроцима, симптомима и типовима поремећаја пажње. Упознавање учесника са законским прописима о правима деце са АДХД-ом и њиховом применом у пракси. Оспособљавање учесника за препознавање поремећаја пажње код деце/ученика. Оспособљавање учесника за осмишљавање и примену нових активности за стварање подстицајне средине за децу и ученике са поремећајима пажње. Оспособљавање учесника за коришћење и осмишљавање нових вежби за јачење концентрације деце и ученика са поремећајима пажње. Оспособљавање учесника за вршење процене напредовања детета/ученика помоћу његовог е-портфолија.
Учесници: - Знају законске прописе о правима ученика са поремећајима пажње. - Разумеју појам и узроке поремећаја пажње код детета/ученика. - Препознају симптоме и типове поремећаја пажње код детета/ученика. - Самостално креирају наставне материјале прилагођене деци/ученицима са поремећајима пажње. - Праве изборе активности којима обезбеђују позитивну климу у групи/одељењу према детету/ученику са поремећајем пажње. - Врше процену напредовања деце и ученика са поремећајима пажње помоћу њихових е-портфолија.
45
недеља:
2
бодова:
16
Цена по учеснику износи 3000 динара. У цену је урачуната: накнада реализатора, израда и дистрибуција наставног радног материјала, одржавање сервера и система за учење на даљину.