Читањем и писањем до критичког мишљења

Каталошки број програма: 434  

Не

ЦИП-Центар за интерактивну педагогију, Дринчићева 30, 11000 Београд, cipcentar@cipcentar.org, 0113247988

Јелена Ђорђевић, jelena@cipcentar.org, 0113247988, 0628016069

општа питања наставе

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
Д2 - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)

Развијање рефлексивног и интерактивног приступа у подучавању којим се подстиче развој критичког мишљења.

Развијање компетентности практичара за коришћење метода и техника кооперативног учења, учења путем истраживања, искуственог учења. Јачање професионалне осетљивости практичара у давању подршке ученицима да слободно износе своје идеје, постављају питања, дискутују и коментаришу у вези са предметом учења. Развијање компетентности практичара у стварању услова за креативну примену вештина читања и писања у разумевању и коришћењу знања стечених у процесу учења/наставе. Оснаживање практичара за разумевање значаја сарадње и грађење дијалога међу ученицима, ученицима и одраслима у процесу учења. Развијање спремности за сарадњу, размену искуства и учење од других практичара.

Практичари ће бити оспособљени да преиспитују и мењају сопствени приступ учењу и подучавању. Биће оријентисани на давање подршке ученицима у слободном изражавању идеја, учењу кроз истраживање и решавање проблема и преиспитивање чињеница и знања. Очекује се да практичари буду оспособљени да процес учења развијају према структури којом се подстиче критичко мишљење, те да користе различите технике подстицања критичког мишљења у раду са ученицима, родитељима и колегама.

30

дана: 2
бодова: 16

Цена је 5000 РСД са урачунатим ПДВ. У цену су урачунати хонорари тренера, организациони трошкови, радни материјали, стручни прилози у електронском формату и уверења за учеснике о завршеној обуци. У цену није урачунато освежење учесника током обуке.