Стандарди образовних постигнућа у пракси
Каталошки број програма: 507
Не
Савез учитеља Републике Србије, Дечанска 6/III, 11000 Београд, surs@surs.org.rs, 0113245385 , 0113239697
Марија Максимовић, marija.maksimovic@surs.org.rs, 0113245385, 0646445378, 0113239697
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)
Оснаживање наставника за примену стандарда образовних постигнућа у пракси као путоказ и инструмент за унапређивање ефикасности и квалитета наставе и учења, као и основе за евалуацију постигнућа ученика.
Разумевање концепције и кључних компоненти образовних стандарда и њихов значај за обезбеђивање квалитета образовања. Подстицање учесника за примену стандарда постигнућа ученика у свакодневном раду, као основе за осигурање квалитета образовања. Оспособљавање учесника за одређивање облика и метода рада које одговарају стандардима (активно учење, истраживачки приступ, диференцијација и индивидуализација наставе). Оснаживање учесника за оцењивање постигнућа ученика засновано на стандардима и исходима и дефинисање критеријума вредновања постигнућа ученика. Оспособљавање учесника за креирање задатака као инструмената за процену остварености стандарда.
Након обуке, учесници семинара ће: - разумети концепцију и кључне компоненте образовних стандарда и њихов значај за обезбеђивање квалитета образовања; - бити мотивисани за примену стандарда постигнућа ученика у свакодневном раду као основе за осигурање квалитета образовања; - знати да одреде облике и методе рада које одговарају стандардима (активно учење, истраживачки приступ, диференцијација и индивидуализација наставе); - бити оспособљени за оцењивање постигнућа ученика засновано на стандардима и исходима; - умети да одреде критеријуме вредновања постигнућа ученика; - умети да креирају задатке као инструменте за процену остварености стандарда.
30
дана:
1
бодова:
8
За групу од 30 учесника, цена по учеснику износи 2.000,00 динара и обухвата надокнаде реализаторима, радно-потрошни материјал и трошкове организације обуке. Трошкови пута и смештаји реализатора, као и хране и освежења на обуци нису укључени у наведену цену.