Тестови и оцењивање
Каталошки број програма: 472
Не
Удружење наставника ВЕТ Форум, Боре Вукмировић 12, 18000 Ниш, udruzenjevetforum@gmail.com, 063411456, 018220424
Саша Манић, manicsasa2@gmail.com, 018220424, 063411456
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П2 Процењивање остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика (праћење напредовања ученика, самовредновање, формативно оцењивање, вршњачко оцењивање)
Оспособљавање учесника за оцењивање у складу са циљевима и исходима Програма наставе и учења, путем тестова сачињених од задатака знања и аутентичних задатака и путем креирања критеријума и индикатора за оцењивање других активности ученика.
Оспособљавање учесника да израде тест за проверу остварености исхода Програма наставе и учења са добрим метријским карактеристикама у складу са Правилником о оцењивању за основно и средње образовање и васпитање. Оспособљавање учесника за израду модела решења и скале за оцењивање. Оспособљавање учесника да креирају аутентичне задатке из реалног живота и да процене теоријско и функционално знање ученика и развијеност међупредметних компетенција. Развијање вештине структурисања задатака по Блумовој таксономији. Оспособљавање учесника за формативно оцењивање и упознавање са осталим видовима оцењивања у настави. Оспособљавање учесника да израде и користе различите моделе вредновања за оцењивање са релевантним критеријумима и индикаторима.
Учесници су оспособљени да креирају: различите типове задатака знања за тест, аутентичне задатке из реалног живота повезане са исходима Програма наставе и учења; модел вредновања који обезбеђује да је тест са аутентичним задацима валидан, објективан, поуздан, осетљив и нормиран. Учесници оспособљени да користе чек листе за оцењивање: активности ученика, усменог доприноса настави, групног рада, презентације и есеја; да израде тест и модел вредновања који користе за оцењивање поштујући Правилник о оцењивању, Блумову таксономију, циљеве и исходе програма наставе и учења. Учесници оспособљени да израде модел вредновања за процену функционалног знања и међупредметних компетенција.
30
дана:
2
бодова:
16
Цена програма износи 4500,00 динара по учеснику. Цена је пројектована за групу од 30 учесника. Цена покрива хонораре реализатора програма, порезе и доприносе и трошкове Удружења. У цену нису урачунати трошкови смештаја, исхране и пута реализатора програма, материјала за реализацију програма, закуп просторије где се програм реализује, као ни трошкови смештаја и исхране учесника.