Како помоћи ученицима с проблемима у понашању

Каталошки број програма: 19  

Не

Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Немањина 52, direktor@rcu-uzice.rs, 031512580, 031514624 , 031514624

Владимир Станковић, direktor@rcu-uzice.rs, 031512580, 0628086751, 031514624

васпитни рад

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у предшколској установи
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
стручни сарадник у дому ученика

Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
ВДУ2 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за пружање подршке ученицима
Д2 - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П5 Јачање васпитне улоге установе у правцу развоја интеркултуралног образовања, компетенција за демократску културу, укључујући и компетенције за демократску културу у дигиталном свету, моторичких способности ученика, заштите од дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања, трговине људима, очувања менталног здравља, превенције ризичних облика понашања, каријерног вођења и саветовања ученика, подршке јачању родитељских компетенција, превладавању стреса и развојних криза

Унапређивање компетенција наставника, васпитача у дoму и стручних сарадника за индивидуализовани приступ и пружање подршке ученицима са проблемима у понашању и њиховим родитељима, као и креирање стимулативног окружења

- Унапређивање знања и вештина учесника да препознају проблеме у понашању ученика - Јачање професионалних компетенција учесника за пружање подршке родитељима ученика с проблемима у понашању - Унапређивање компетенција учесника за индивидуализовани приступ и пружање подршке ученицима с проблемима у понашању - Развијање вештина учесника за креирање модела превенције у функцији унапређивања социјалне климе у школи - Увежбавање учесника да креирају Индивидуални план подршке употребом стечених знања и вештина

- препознају проблеме у понашању ученика - пруже адекватну подршку родитељима ученика који показују проблеме у понашању - примене стечена знања у индивидуализованом приступу у пружање подршке ученицима с проблемима у понашању -планирају и реализују превентивне активности у функцији унапређивања социјалне климе у школи - креирају Индивидуални план подршке

30

дана: 1
бодова: 8

3000 дин по учеснику, у цену су укључени хонорари и путни трошкови аутора, материјали за учеснике, уверења за учеснике и освежење