Методичка подршка – савремене методе наставе и учења

Каталошки број програма: 458  

Не

Удружење "Чувари дела Вука Караџића", Цара Душана бб, Чачак (Легат ШУ), cuvaridelavkca@gmail.com, 032341116, 032311327

Данијела Ковачевић Микић, cuvariskupovi@gmail.com, 032311273, 0648134507

општа питања наставе

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)

Оснаживање наставника за примену иновативних, партиципативних и кооперативних метода наставе и учења ради развијања предметних и међупредметних компетенција ученика, подршка стручним сарадницима и директорима за ефикасно вредновање наставе и учења.

Практична подршка наставницима у примени партиципативних, интерактивних, кооперативних и колаборативних метода, облика и техника наставе и учења; Проблемска и истраживачка настава: подстицање функционалне примене знања и критичког мишљења, уз развијање међупредметних компетенција ученика; Пројекат у настави: од планирања преко праћења процеса до вредновања, уз развијање предметних и међупредметних компетенција и примену дигиталних алата; Савремене методе, облици и технике рада у функцији индивидуализације и диференцирања наставе, боље мотивације и веће партиципације ученика у наставном процесу; Подстицање вршњачког вредновања и самовредновања; Предности примене иновативних методичких решења у односу на стандарде наставе и учења.

Наставник: – познаје иновативне, интерактивне, партиципативне и кооперативне методе, облике и технике наставе и учења; – огранизује сараднички групни рад у складу са постављеним циљем и очекиваним исходима; – програмира и планира проблемску наставу у односу на индивидуалне циљеве учења и диференцирану наставу; – планира, реализује и вреднује пројекте у настави, укључујући самовредновање и вршњачко вредновање ученика уз коришћење ИКТ-а; – логично повезује предметне и међупредметне компетенције. Стручни сарадник и директор: – вреднују час према показатељима области квалитета „Настава и учење”; – уочавају везу методичког модела и постигнутих исхода; – процењују квалитет активности сваког ученика у наставном процесу.

30

дана: 1
бодова: 8

Цена по учеснику је 2.500 динара. У цену нису урачунати путни трошкови и преноћиште реализатора. Спецификација цене: – хонорари за ауторе и реализаторе, уз порезе и доприносе; – трошкови радног материјала и уверења за учеснике; – трошкови послужења за учеснике и – трошкови техничке подршке пословању.