Квалитетним формативним оцењивањем до успеха у учењу
Каталошки број програма: 454
Не
Удружење наставника ВЕТ Форум, Боре Вукмировић 12, 18000 Ниш, udruzenjevetforum@gmail.com, 063411456, 018220424
Саша Манић, manicsasa2@gmail.com, 018220424, 063411456
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П2 Процењивање остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика (праћење напредовања ученика, самовредновање, формативно оцењивање, вршњачко оцењивање)
Развијање компетенција наставника за планирање, праћење, вредновање и документовање запажања о постигнућима ученика кроз формативно оцењивањe као основе обликовања наставе и стварања подстицајне климе за успешно учењe
Разумевање улоге и значаја формативног оцењивања у процесу учења и напредовања ученика. Стицање и проширивање знања о карактеристикама и предностима формативног оцењивања Оспособљавање наставника за планирање и спровођење формативног оцењивања. Оспособљавање наставника за адекватан избор и примену метода за формативно оцењивање Развијање вештина за креирање сопствених и примену постојећих инструмената формативног оцењивања за давање повратних информација ученицима ради напредовања у учењу. Развијање компетенција наставника за стратегију укључивања ученика у процес оцењивања и самовредновања у процесу учења у циљу стварања стимулативне климе за успешно учење.
Наставник ће након обуке да: - разуме улогу формативног оцењивања у процесу учења и напредовања ученика - планира и ефикасно реализује формативну процену ученика - примењује методе формативног оцењивања - формулише брзу формативну процену која је дијагностичка и даје ученику ефектну повратну информацију користећи различите инструменте формативног оцењивања - користи чек листе и креира самостално чек листе и друге инструменте за формативну процену - прилагођава своје инструкције и методе за обликовање наставе на основу формативне процене - иницира самовредновање и вршњачко вредновање уз помоћ различитих инструмената и метода ради квалитетнијег формативног оцењивања
30
дана:
1
бодова:
8
Цена програма износи 3000,00 динара по учеснику. Цена је пројектована за групу од 30 учесника. Цена покрива хонораре реализатора програма, порезе и доприносе и трошкове Удружења. У цену нису урачунати трошкови смештаја, исхране и пута реализатора програма, материјала за реализацију програма, закуп просторије где се програм реализује, као ни трошкови смештаја и исхране учесника.