Оцењивање у функцији напредовања и развоја ученика
Каталошки број програма: 463
Не
Марина Павловић ПР Едукативни центар Еду софтвер плус, Епископа Никифора Максимовића 18, ercobuke@gmail.com, 032400881
Владимир Павловић, ercobuke@gmail.com, 032403090, 0605772677
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
директор/помоћник директора
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П2 Процењивање остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика (праћење напредовања ученика, самовредновање, формативно оцењивање, вршњачко оцењивање)
Унапређивање компетенција наставника за објективно,континуирано оцењивање разноврсним методама у функцији подстицања процеса учења са циљем напредовања и развоја ученика,као и унапређивање педагошко-инструктивног рада директора и стручних сарадника.
Познавање и примена законске регулативе која се односи на оцењивање; Разумевање утицаја развојних карактеристика и особина личности ученика као и извора погрешака у процесу оцењивања; Систематизација знања о: врстама, функцијама, предмету, карактеристикама, евидентирању оцењивања; Оспособљавање за израду и примену ефектних критеријума оцењивања предмета; Стицање знања потребних за ефектну примену разноврсних метода и техника оцењивања; Развијање вештине дефинисања ефектне повратне информације као подстицај учењу и напредовању; Схватање значаја информисања ученика и родитеља о оцењивању и оценама; Разумевање значаја континуираног педагошко-инструктивног рада директора и стручних сарадника за развој компетенција наставника за оцењивање.
Наставник зна:законску регулативу у вези оцењивања; да је повеже и примени у свом раду;утицај развојних карактеристика и особина личности ученика на оцењивање;изворе грешака у процесу оцењивања;функцију,предмет, карактеристике сумативног,формативног и дијагностичког оцењивања;да евидентира оцене у есДневнику и педагошкој документац;да изради и примени ефектне критеријуме оцењивања;да примењује разноврсне методе и технике оцењивања;пружи потпуну и разумљиву повратну информацију ученику;значај информисања ученика и родитеља о оцењ.;Директор и стручни сарадници спроводе континуирани педагошко-инструктивни рад са наставницима остварујући целовит увид у њихов рад,а посебно у процес оцењивања као интегралног дела њиховог професионалног деловања.
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику за групу од 26 до 30 учесника -2 500,00 динара; Цена по учеснику за групу од 21 до 25 учесника - 3 000,00 динара; Цена по учеснику за групу од 15 до 20 учесника -3 700,00 динара. Цена укључује хонорар реализатора семинара, трошкове радног материјала, сертификате и порезе. Трошкови пута и смештаја реализатора нису укључени у наведену цену.