Настава и учење- процес и резултати учења
Каталошки број програма: 377
Не
Друштво учитеља Новог Сада, Булевар кнеза Милоша 12, Нови Сад, drustvo.ucitelja.ns@gmail.com, 0648634050, 0642131403 , 021544029
Зденка Рајковић, drustvo.ucitelja.ns@gmail.com, 0642001157, 0642131403
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у предшколској установи
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)
Оснаживање запослених за планирање и реализацију наставе у којој су процеси и резултати учења диференцирани
Унапређивање компетенција за управљање одељењем Оснаживање запослених за планирање и реализацију наставе и учења у којој се учење одвија у сарадњи са вршњацима Оснаживање запослених за планирање и реализацију наставе и учења и креирање педагошких ситуација у којима ученици имају могућност избора Унапређивање компетенција за формирање подстицајне средине за учење Унапређивање компетенција за примену стратегија учења и поучавања које развијају одговоран однос према учењу и резултатима учења Оснаживање запослених за примену различитих техника формативног оцењивања током процеса учења и резултата учења
Учесници ће бити у стању да: Планирају наставу и учење засновану на принципима диференције простора, садржаја, процеса, продуката Креирају, скицирају идеје у вези промене у физичкој средини у учионицама, кабинетима уз уважавање перспективе деце/ ученика (фукционално, подстицајно) Користе формативне оцене у процесу учења и оцене резултата учења (информативне, инструктивне, мотивационе) Плански развијају одговоран однос према учењу и резултатима учења (саморегулисано учење)
30
дана:
1
бодова:
8
3000,00 по учесника (хонорари за ауторе и водитеље, порез, потрошни материјал) Наручилац посла сноси трошкове превоза реализатора програма стручног усавршавања и смештаја у случају потребе за преноћиштем