Различити видови подршке деци и ученицима у односу на специфичности њиховог развоја
Каталошки број програма: 200
Не
Удружење зрењанинских учитеља, Зрењанин, 7.јула бр.10, udruzenjeuciteljazr@gmail.com, 0601424660
Биљана Јованов, biljanajovanov023@gmail.com, 023528838, 0601424660
деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у предшколској установи
медицинска сестра – васпитач
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
стручни сарадник у дому ученика
Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
В3 - компетенције васпитача за развијање професионалне праксе
ССПУ5 - компетенције стручних сарадника у ПУ за властито професионално деловање и професионални развој
ВДУ2 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за пружање подршке ученицима
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П1 Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)
Унапређивање компетенција полазника за праћење развојних карактеристика деце и ученика и одступања од типичног развоја, дефинисање приоритета у раду, као и овладавање различитим видовима подршке.
Обучавање полазника да прате и препознају типичан развој деце и ученика, као и одступања од истих; Упознавање полазника са различитим начинима дефинисања приоритета у раду и потребне врсте подршке; Унапредити вештине да јасно дефинишу циљеве и исходе, садржаје, активности, методе и технике у процесу планирања активности; Мотивисати полазника за овладавањем различитим облицима ефикасне интеракције на часу, као и примену различитих наставних метода, техника и средстава, као и асистивне технологије; Оснажити полазника за примену различитих облика мотивисања деце и ученика за рад, сарадњу и спречавање осипања.
Полазници ће бити у стању: - да прате и препознају типичан развој деце и ученика, као и одступања од истих - да дефинишу приоритете у раду и потребне врсте подршке - да јасно дефинишу циљеве и исходе, компетенције и стандарде, садржаје, активности, методе и технике у процесу планирања активности; - полазници ће овладати различитим облицима ефикасне интеракције на часу, различитим наставним методама, техникама и средствима, као и асистивном технологијом; - полазници ће бити у стању да мотивишу децу и ученике за рад, сарадњу и да направе План установе за спречавање раног напуштања образовања, као и да примењују мере за превенцију осипања.
30
дана:
2
бодова:
16
Нето 4000 рсд ( у цену котизације урачунати су ел.материјали, издавање сертификата, превоз едукатора до 100км. У колико је место одржавања обуке преко 100км, потребно је додатно обезбедити смештај и преноћиште за 2 едукатора.