Квалитетно укључивање кроз подршку, праћење, самовредновање и оцењивање
Каталошки број програма: 211
Не
Удружење зрењанинских учитеља, Зрењанин, 7.јула бр.10, udruzenjeuciteljazr@gmail.com, 0601424660
Биљана Јованов, biljanajovanov023@gmail.com, 023528838, 0601424660
деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П1 Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)
Унапређивање компетенција полазника за пружање додатне образовне подршке и процену остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика.
Унапређивање компетенција полазника за пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група; Унапређивање компетенција полазника за подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања; За процењивање остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика (праћење напредовања ученика, самовредновање, формативно оцењивање, вршњачко оцењивање).
Полазници ће бити у стању: - да пруже додатну образовну подршку ученицима из осетљивих група (ученици који долазе из нестимулативних средина, ученици који недовољно познају језик на ком се одвија настава, ученици са развојним тешкоћама – тешкоћама у учењу) - да пруже адекватну подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања (план транзиције) - да прате напредовање ученика - да квалитетно вреднују сопствени рад - да правилно формативно оцењују постигнућа и ангажовање ученика, уз давање адекватних препорука за даље напредовање у раду - да оспособе ученике за самооцењивање и вршњачко оцењивање.
30
дана:
2
бодова:
16
Нето 4000 рсд ( у цену котизације урачунати су ел.материјали, издавање сертификата, превоз едукатора до 100 километара. Уколико је место одржавања обуке преко 100 километара, потребно је додатно обезбедити смештај и преноћиште за 2 едукатора).