РАЗВОЈ КОНСТРУКТИВЕ ОРГАНИЗАЦИОНЕ КУЛТУРЕ И ОСИГУРАЊЕ КВАЛИТЕТА У УСТАНОВАМА ОБРАЗОВАЊА

Каталошки број програма: 537  

Не

Центар за образовно лидерство, Радничка 39/33, 11000 Београд, udruzenjecol@yahoo.com, 0693577807

Мирјана Живковић, udruzenjecol@yahoo.com, 0113571136, 0644762201

општа питања наставе

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
директор/помоћник директора

Н4 - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу
Д2 - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П4 Унапређивање стручних, предметно-методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању

Оспособљавање директора, наставника и стручних сарадника основних и средњих школа да активно допринесу развоју конструктивне организационе културе као предуслова за развој квалитета рада установа.

1.Упознавање учесника са значењем појма организационе културе, врстама културе и елементима који једну културу чине конструктивном. 2. Упознавање са садржајем релевантних националних докумената који се односе на област осигурања квалитета: 3. Оспособљавање учесника за: а) планирање,б) реализацију, в) самопроцену и г) ревизију, радњи и поступака којима се у установи доприноси развоју конструктивне организационе културе као предуслова за достизање високог нивоа квалитета установе.

По завршетку обуке очекује се да ће учесници:: 1. Бити оспособљени да активно допринесу развоју и неговању конструктивне организационе културе и културе квалитета установа. 2. Добро разумети појам организационе културе установе и познавати елементе који једну културу чине конструктивном. 3. Познавати сардржај и разумети значај и улогу релевантних националних докумената који се односе на област осигурања квалитета установа образовања. 4. Бити оспособљени за: а) планирање, б) реализацију, в) самопроцену и г) ревизију, радњи и поступака којима се доприноси развоју конструктивне организационе културе установе, као предуслова за достизање високог нивоа њеног квалитата.

30

дана: 1
бодова: 8

3.900 динара по учеснику, односно 95.000 динара за групу до 30 учесника,. Укључени сви трошкови аутора и реализатора у вези са планирањем и организацијом и извођењем обуке, трошкови Human Synergistics, International алата и упитника, трошкови супервизијске подршке у вези са праћењем ефеката обуке у пракси и трошкови израде и достављања сертификата.