Вишеструке интелигенције у васпитно образовном процесу (рад са даровитом децом)

Каталошки број програма: 173  

Не

Центар за стручно усавршавање Кикинда, Немањина 23, Кикинда, csukikinda2@gmail.com, 0230404830

Дејан Карановић, csukikinda@gmail.com, 0230404830, 0648579262

деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у предшколској установи
медицинска сестра – васпитач
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
ССПУ5 - компетенције стручних сарадника у ПУ за властито професионално деловање и професионални развој
ВДУ2 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за пружање подршке ученицима
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П1 Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)

Ојачати способност просветних радника за препознавање понашања даровите деце/ученика у складу са Гарднеровом теоријом вишеструких интелигенција и у складу са њима реализација индивидуалног плана подршке.

•Сагледавање потребе раног дијагностиковања даровитости •Уочавање предности и недостатака фактора који утичу на развој даровитости •Разликовање различитих облика понашања Гарднерове теорије као начина испољавања даровитости •Препознавање активности и њихових корелација којима се стимулишу различити облици даровитости •Унапређивање сарадње са родитељима даровитог детета и ресурсима локалне заједнице

•По завршетку обуке просветни радници ће бити оспособљени да идентификују понашања различитих врста интелигенција у реалности у вртићу/школи и у складу са њима да израде индивидуални план подршке. •Захваљујући обуци полазници ће бити у прилици да при планирању ИПП искористе корелације понашања вишеструких интелигенција •Просветни радници ће бити мотивисани да унапреде сарадњу са родитељима даровитог детета и ресурсима средине ради квалитета постизања циљева ИПП.

30

дана: 1
бодова: 8

Цена семинара за групу до 30 учесника- 55.000,00 бруто плус путни трошкови