Примена вештачке интелигенције и дигиталних алата у разредној и предметној настави

програм се изводи путем Интернета

Каталошки број програма: 749  

Да

Друштво за стране језике и књижевности Србије, Студентски трг 3, dsjksrbija@gmail.com, 0642831060

Војкан Стојичић, vojkans@hotmail.com, 0642831060, 0642831060

употреба ИКТ у настави

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење

П6 Унапређивање дигиталних компетенција и употреба информационо-комуникационих технологија у реализацији образовно-васпитног процеса

Семинар има за циљ да наставницима на свим образовним нивоима пренесе основно знање и практичне вештине за интеграцију вештачке интелигенције (ВИ) у наставну праксу.

Упознавање са концептом генеративне вештачке интелигенције и великим језичким моделима, њиховим функцијама, ограничењима и етичким аспектима. Упознавање са могућностима примене ВИ у дефинисању циљева и исхода учења, дизајнирању наставе, прилагођавању наставних материјала и активности различитим типовима и способностима ученика. Упознавање са могућностима креирања различитих наставних материјала уз помоћ ВИ, са посебним акцентом на креирање материјала за ученике са посебним потребама. Упознавање са дигиталним алатима базираним на ВИ и са њиховом практичном применом у настави (нпр. алати за креирање квизова, дигитализацију материјала, виртуелне учионице). Креирање интерактивних активности уз подршку ВИ (квизови, дигитални задаци итд)

По завршетку семинара, учесници ће: Разумети основне концепте ВИ и начин рада великих језичких модела. Бити припремљени за примену алата заснованих на ВИ у настави. Умети да користе ВИ за планирање наставе и дефинисање циљева и исхода. Бити оспособљени да диференцирају наставу и креирају различите типова материјала помоћу ВИ. Бити оспособљени да користе ВИ ради креирања материјала за ученике са посебним потребама. Умети да креирају различите врсте тестова за евалуацију и проверу знања. Имати базу дигиталних алата за креирање различитих дигиталних активности на часу, попут квизова, дигитализованих задатака или игара. Показати повећано самопоуздање у коришћењу ВИ за подршку ученицима са посебним потребама.

30

недеља: 4
бодова: 16

5.500дин. У цену улазе хонорари за предаваче, трошкови организације семинара, трошкови израде додатних материјала које добија сваки учесник (Водич за употребу ВИ у настави).