Развој индикатора квалитета у функцији унапређивања самовредновања школе
Каталошки број програма: 782
Не
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Немањина 52, direktor@rcu-uzice.rs, 031512580, 031514624 , 031514624
Владимир Станковић, direktor@rcu-uzice.rs, 031512580, 0628086751, 031514624
управљање и организација рада
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
Н4 - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу
Д3 - компетенције директора за планирање, организовање и контролa рада установе
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П4 Унапређивање стручних, предметно-методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању
Оспособљавање учесника у самовредновању да реализују процес самовредновања на три нивоа (лични, ниво органа, тела и тимова и ниво установе), уз употребу постојећих и новоразвијених индикатора квалитета.
Оспособљавање учесника у самовредновању да препознају три нивоа деловања појединца у процесу самовредновања установе и потребу уважавања/укрштања резултата са сва три нивоа деловања; Оспособљавање учесника у самовредновању да препознају комплексне индикаторе квалитета и обучавање учесника да их сегментирају на мерљиве показатеље квалитета у циљу процене; Оспособљавање учесника у самовредновању да идентификују део школског контекста који није обухваћен стандардима квалитета и обучавање учесника да дефинишу мерљиве показатеље који контекст препознају и омогућавају његову процену; Оспособљавање учесника у самовред да препознају сродне индикаторе у одређеној области квалитета који служе као коректив самовредновања у наредној области квалитета
- Учесници у самовредновању познају три нивоа деловања појединца у процесу самовредновања; - Учесници у самовредновању препознају комплексне индикаторе квалитета и умеју да их сегментирају на мерљиве показатеље квалитета у циљу процене; - Учесници у самовредновању идентификују део школског контекста који није обухваћен стандардима квалитета и умеју да дефинишу мерљиве показатеље који контекст препознају и омогућавају његову процену; - Учесници у самовредновању препознају индикаторе у одређеној области квалитета који служе као коректив самовредновања у наредној области квалитета.
30
дана:
1
бодова:
8
3000 дин по учеснику, у цену су укључени хонорари и путни трошкови за ауторе, материјали за семинар, уверења за учеснике и освежење