ТРАНЗИЦИЈА – континутет у пружању подршке деци/ученицима од предшколске установе до средње школе
Каталошки број програма: 197
Не
Удружење родитеља и наставника "Партнерски за образовање", Боре Продановића 15а, partnerski.ns@gmail.com, 063542127
Елвира Стефановић, partnerski.ns@gmail.com, 063542127, 063542127
деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у предшколској установи
медицинска сестра – васпитач
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
стручни сарадник у дому ученика
Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
В2 - компетенције васпитача за развијање сарадње и заједнице учења
ССПУ2 - компетенције стручних сарадника у ПУ за сарадњу и заједништво
ВДУ2 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за пружање подршке ученицима
Д1 - компетенције директора за руковођење процесом васпитања и учења детета у ПУ
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П1 Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)
Оснаживање запослених у предшколским установама, основним и средњим школама за пружање подршке деци и родитељима у процесу транзиције приликом преласка из jедног циклуса образовања у други.
Оснаживање запослених у предшколским установама, основним и средњим школама да планирају и реализују активности за подршку деци у процесу транзиције при преласку на следећи циклус образовања. Унапређивање сарадње између различитих учесника у креирању, праћењу и подстицању развоја деце/ученика у процесу транзиције. Унапређивање компетенција запослених за обезбеђивање континуитета, осећаја сигурности, прихваћености, предвидивости и укључености деце/ученика.
На крају обуке полазници ће бити оснажени да: - Планирају и реализују активности за подршку деци/ученицима у процесу транзиције при преласку на следећи ниво образовања. - Планирају и реализују сарадњу са другим образовно-васпитним инстутуцијама током процеса транзиције. - Препознају карактеристике подстицајне физичке и социјалне средине за учење и њен утицај на процес успешне транзицију. - Препознају стилове учења код деце/ученика као ресурс у процесу транзиције. - Користе знање да препознају, планирају, организују подршку у процесу транзиције. - Користе различите изворе података и различите стратегије за добијање информација за планирање сопственог рада у складу са образовним и другим потребама деце/ученика, ради
30
дана:
1
бодова:
8
3.000,00 динара. У цену су урачунати хонорари за реализаторе обуке, радни и потрошни материјал. Путни трошкови и смештај нису укључени у цену.