Дисциплина у учионици из угла васпитне функције наставе
Каталошки број програма: 13
Не
Школски центар за савремено образовање, Пожешка 60, centarzso@gmail.com, 0113691259, 0608578838
Ивана Томовић, centarzso@gmail.com, 0113691259, 0608578865
васпитни рад
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
П5 Јачање васпитне улоге установе у правцу развоја интеркултуралног образовања, компетенција за демократску културу, укључујући и компетенције за демократску културу у дигиталном свету, моторичких способности ученика, заштите од дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања, трговине људима, очувања менталног здравља, превенције ризичних облика понашања, каријерног вођења и саветовања ученика, подршке јачању родитељских компетенција, превладавању стреса и развојних криза
Развијање педагошких компетенција наставника и стручних сарадника у области унапређивања знања и вештина примене иновативних педагошких стратегија и техника којима се успоставља и одржава дисциплина у учионици и јача васпитна функција наставе.
- Упознавање са релевантним теоријским оквиром који наставницима може користити као применљив и ефикасан инструмент за преиспитивање и напређивање пракси наставног рада, посебно њеног васпитног сегмента. - Оспособљавање наставника да на основу теоријског ослонца анализирају и упоређују педагошке импликације различитих приступа одржавању дисциплине у учионици, и да на основу тога вреднују садржаје и активности које им се препоручују за примену у васпитном раду са ученицима. - Дељење перспектива у погледу васпитне димензије примера разноврсних техника за одржавање дисциплине у учионици и заједничко осмишљавање предлога за развијање модела рада у настави којима се оснажује њена васпитна компонента.
Очекује се да ће наставници након обуке: - овладати знањима из области васпитног рада наставника и знањима о типовима регулације понашања ученика (становиште теорије самоодређења); - користити индикаторе за вредновање дисциплинских техника и разликовати типове дисциплине; - примењивати аутономно-подржавајуће технике дисциплине у различитим васпитним ситуацијама у педагошкој пракси; - разумети педагошке импликације различитих приступа настави и одржавању дисциплине; - осмишљавати предлоге за развијање васпитне праксе у настави; - имати афирмативне ставове у погледу значаја јачања васпитне функције наставног процеса и у погледу примене аутономно-подржавајућих техника дисциплине.
30
дана:
1
бодова:
8
4,000 динара по учеснику (у оквиру тржишне цене и пропорционално организацијским трошковима)