У вртићу у школи - буди рука која воли - програм обуке професионалца за превенцију насилног дисциплиновања деце
Каталошки број програма: 654
Не
Удружење стручних сарадника и сарадника предшколских установа Србије, Пожешка 28, ponesiosmeh@gmail.com, 063344131, 063264988
Јасмина Вулетић, ponesiosmeh@gmail.com, 063344131, 063344131
предшколско васпитање и образовање
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
васпитач у предшколској установи
медицинска сестра – васпитач
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
Н4 - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу
В3 - компетенције васпитача за развијање професионалне праксе
ССПУ5 - компетенције стручних сарадника у ПУ за властито професионално деловање и професионални развој
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П5 Јачање васпитне улоге установе у правцу развоја интеркултуралног образовања, компетенција за демократску културу, укључујући и компетенције за демократску културу у дигиталном свету, моторичких способности ученика, заштите од дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања, трговине људима, очувања менталног здравља, превенције ризичних облика понашања, каријерног вођења и саветовања ученика, подршке јачању родитељских компетенција, превладавању стреса и развојних криза
Јачање капацитета учесника обуке за континуирану свакодневну подршку позитивним родитељским праксама у вртићу и школи применом 5П модела, као начин превенције физичког кажњавања деце.
1.Oбука професионалаца у предшколској установи и школи да на континуиран систематизован начин делују (саветовање) у свакодневном раду са породицама у предшколским установама. 2. Грађење интерсекторске мреже сарадње у локалној заједници, уз јединствен наратив за породицу 3. Пружање подршке родитељима у развијању вештина позитивне дисциплине 4. Стицање увида стручњака у сопствене ставове који одступају од оних које струка промовише и да се здраво дистанцирају у односу на сопствене трансгенерацијске утицаје и да науче најоптималније начине комуникације са родитељима
Полазници након успешно остварене обуке: - разумеју теоријска полазишта 5П модела и користе га у свакодневном раду са родитељима у вртићу; - информишу родитеље о томе које су родитељске праксе штетне и зашто, и који су начини да престану са њима, и које су позитивне алтернативе - усмеравају родитеље ка позитивној промени, тражењу подршке за проналажење мапе помагача и путања до најадекватнијих интервенција - вештину респонзивности користе у грађењу односа са родитељима - граде интерсекторску мрежу подршке у локалној заједници
30
дана:
2
бодова:
16
4.000,00 за групу од 30 учесника. У цену улазе нето хонорари реализатора и штампани материјал за учеснике. У цену не улазе путни трошкови реализатора, порези и доприноси, које сноси наручилац обуке.