Индивидуализација и диференцијација као модел наставне праксе
Каталошки број програма: 177
Не
Ресурсни центар Знање, Симе Игуманова 18/67 Београд, rcznanje2000@gmail.com, 0117823372
Снежана Нишевић, snezanisevic@gmail.com, 0117823372, 0605609560
деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
директор/помоћник директора
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
Д2 - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П1 Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)
Унапређивање компетенција полазника за примену модела диференциране наставе у школи
1. Усавршавање знања полазника о диференцијацији и индивидуализацији у процесу поучавања. 2. Усавршавање полазника за детекцију и идентификацију индивидуалних карактеристика, способности и потенцијала ученика. 3. Унапређивање вештина полазника за диференцирано планирање и програмирање наставе.
Полазници вешто примењују диференцијацију и индивидуализацију у планирању и програмирању подучавања унутар наставних предмета узимајући у обзир различите индивидуалне карактеристике ученика у једном одељењу
30
дана:
2
бодова:
16
5.000,00 РСД укључује штампани материјал за учеснике обуке, радни материјал за рад на обуци, стручне и административно-техничке трошкове едукације.