Дигитални игровни концепт инспирисан escape room-ом као метод рада у вртићу и школи
Каталошки број програма: 752
Не
Удружење васпитача Београда, Љутице Богдана 46, Београд, tamarastojic459@gmail.com, 0691182134
Тамара Илић, tamarastojic459@gmail.com, 0691182134, 0691182134
употреба ИКТ у настави
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
васпитач у предшколској установи
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
ССПУ4 - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање квалитета реалног програма
Д1 - компетенције директора за руковођење процесом васпитања и учења детета у ПУ
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П6 Унапређивање дигиталних компетенција и употреба информационо-комуникационих технологија у реализацији образовно-васпитног процеса
Унапређивање квалитета наставе и васпитно-образовног рада кроз активније учешће деце/ученика и примену ИКТ.
• Упознавање наставника и васпитача са концептом escape room и могућностима његове примене у непосредном раду са ученицима/децом. • Упознавање наставника и васпитача са различитим дигиталним алатима и могућностима њихове примене у процесу креирања escape room игре. • Оспособљавање наставника и васпитача за самостално креирање и реализацију escape room игара у пракси, уз коришћење дигиталних алата. • Оспособљавање васпитача за имплементацију концепта игре escape room у процесу развијања реалног програма. • Упознавање директора и стручних сарадника са значајем примене escape room игара у школи/вртићу. • Упознавање директора са технолошким захтевима за организацију и реализацију escape room игара у школи/вртићу.
• Наставник/васпитач разуме концепт escape room и могућности његове примене у непосредном раду са ученицима/децом. • Наставник/васпитач је стекао потребна знања и вештине да самостално креира игру escape room, у складу са предзнањима, интересовањима и способностима ученика/деце. • Наставник/васпитач је оснажен да самостално организује и реализује игру escape room са својим ученицима/децом. • Наставник/васпитач познаје различите дигиталне алате и разуме могућности њихове примене у процесу креирања escape room игре. • Наставник/васпитач самостално користи различите дигиталне алате у процесу креирања escape room игре. • Васпитач је оспособљен да игре escape room примењује у форми провокације, вођене игре и планиране ситуације учења.
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику је 3000 динара, за групу од 30 полазника. Цена обухвата ангажовање реализатора. Путни трошкови реализатора и обезбеђивање техничке опреме се додатно обрачунавају.