Монтесори метод у настави солфеђа: музичко предузетништво као ефекат проширивања наставничких компетенција

Каталошки број програма: 732  

Не

Филолошко-уметнички факултет, Јована Цвијића б.б, kabinet@filum.kg.ac.rs, 034304270

Биљана Мандић, biljana.mandic@gmail.com, 034304270, 0641805704

уметности

наставник предметне наставе – основна школа
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
васпитач у предшколској установи
стручни сарадник у предшколској установи

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
В3 - компетенције васпитача за развијање професионалне праксе
ССПУ4 - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање квалитета реалног програма

П4 Унапређивање стручних, предметно-методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању

Оспособљавање наставника за примену Монтесори методе у настави солфеђа, употребу и развој ресурса дидактичких игара и материјала, укључивање покрета у наставу, подстицање унутрашње мотивације код ученика, као и усмеравање на музичко предузетништво

Обука у раду по новој методи учења музике; усвајање знања, вештина и техника рада увођењем Монтесори методе у наставу солфеђа; подстицање идеја за стваралачки рад; упознавање са различитим врстама дидактичких игара и материјала и рада помоћу њих у настави солфеђа, у циљу трајног учења; омогућавање бољег разумевања садржаја предмета солфеђо са посебним фокусом на области: музичког стваралаштва, репродукције, опажања, ритма, развоја музичке меморије и теорије музике; унапређивање методике рада за појединачне области предмета, са подстицањем примене иновација у раду; јaчање компетенција полазника за унапређивањe интелектуалних способности деце; усмеравање полазника на музичко предузетништво кроз креирање и производњу дидактичких материјала.

Као резултат обуке очекује се да ће полазници бити оспособљени: да наставу солфеђа изводе према прилагођеној Монтесори методи; да примене научене/презентоване моделе дидактичких игара у настави солфеђа; да, према приказаном моделу рада, сами креирају сопствене дидактичке игре и одговарајуће материјале; да подстичу машту и идеје за стваралачки рад са ученицима; да инвентивније и интересантније презентују садржај предмета солфеђо, а посебно области: музичко стваралаштво, репродукција, опажање, ритам, развој музичке меморије и теорија музике; да сами осмисле своје производе и направе прве кораке у пољу сопственог предузетништва; идеје пласирају у јавност најпре их испробавајући са ученицима; планирају, покрену и организују сопствену производњу

15

дана: 1
бодова: 8

3000,00 РСД