Интегративни приступ у настави: математика, ликовна уметност и душтвене науке у синергији

Каталошки број програма: 357  

Не

Центар за стручно усавршавање запослених у образовању Сомбор, Венац Радомира Путника 30, csusombor@gmail.com, 025410222

Љиљана Тица, csusombor@gmail.com, 025410222, 025410222

општа питања наставе

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник изборних и факултативних програма/предмета

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење

П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)

Упознавање са могућностима организације и спровођења интегративне наставе оријентисане на исходе у областима математике, ликовне уметности и друштвених наука у основним школама и унапређивање методичких компетенција наставника у тим областима.

Развијање вештина планирања и организовања интегративне наставе у области математике, ликовне уметности и друштвених наука; Унапређење компетенција наставника за примену наставе усмерене на исходе учења; Подстицање сарадње између наставника различитих предмета; Оспособљавање наставника за коришћење креативних и интердисциплинарних приступа који повезују садржаје математике, ликовне уметности и друштвених наука; Развијање способности за израду наставних материјала и активности које подстичу истраживачко учење, дивергентно, критичко и аналитичко мишљење, стваралачку личност и самосталност ученика; Пружање подршке наставницима у примени иновативних метода које одговарају различитим стиловима учења и потребама ученика.

Наставници ће бити оспособљени да: -креирају и спроводе планове интегративне наставе који повезују области математике, ликовне уметности и друштвених наука; -разумеју концепт наставе усмерене на исходе и умеће да га примене у свакодневном раду; -осмисле активности које подстичу истраживачко учење, индивидуалне способности и креативне потенцијале, чулне осетљивости, дивергентно мишљење, критичко и аналитичко мишљење, стваралачку личност и самосталност ученика; -користе иновативне наставне методе у складу са различитим стиловима учења и индивидуалним потребама ученика; -креативно користе интердисциплинарни приступ и подстичу сарадњу међу наставницима различитих предмета ради остваривања исхода учења;

30

дана: 1
бодова: 8

Цена по учеснику је 3.000,00 динара, односно 90.000,00 динара за групу полазника. У цену је урачуната надокнада реализаторима, радно-потрошни материјал и путни трошкови водитеља.