Интердисциплинарно планирање - свестрано знање
Каталошки број програма: 437
Не
Центар за стручно усавршавање запослених у образовању града Краљева , Змај Јовина 1 Краљево , csu.kraljevo@gmail.com, 0668131111, 0668131112
Данило Спасојевић , csu.kraljevo@gmail.com, 036379400, 0668131112
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
Д3 - компетенције директора за планирање, организовање и контролa рада установе
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)
Оснаживање наставника да успешно приступе интердисциплинарном планирању наставних садржаја кроз корелацију унутар предмета и са осталим предметима разредне и предметне наставе.
Осажити наставнике за самостално тематско планирање наставних садржаја. Подстицати наставнике на међупредметно повезивање и развијање тимског рада. Мотивисати наставнике за интердисциплинарно планирање и убудуће. Упутити наставнике у продуктивне начине реализације рада који олакшавају период транзиције путем смислених активности које произилазе из интердисциплинарног планирања, укључујући вршњачко учење ученика различитог узраста, радионице са родитељима и сарадничке часове са предметним наставницима. Практично усмерити наставнике на начине како да при интердисциплинарном планирању бирају приоритетне садржаје који су усмерени на усвајање ученичког знања примењивог у свакодневном животу, уз поштовање и уважавање интересовања ученика.
Наставници ће бити у прилици да постигну напредак у тематском планирању. Успостављаће адекватну корелацију, што утиче на подизање и унапређивање квалитета наставног процеса и укључити колеге у заједничко планирање наставних садржаја. Мотивисаће колеге и подстицати их на овакав вид планирања убудуће. Допринеће бољем упознавању индивидуалних карактеристика ученика и предметних наставника, а самим тим и лакшем преласку са разредне на предметну наставу и учиниће наставу транспарентном, укључивањем родитеља у поједине сегменте реализације школских активности. Наставници ће бити оспособљени да јасним избором садржаја који произилазе из тематског планирања усмере ученике ка стицању знања, умења и вештина које су им примењиве у животу.
30
дана:
1
бодова:
8
2500,00 динара