Програм управљања стресом наставника и ученика „Зашто зебре немају чир“
Каталошки број програма: 149
Не
Педагошко друштво Србије, Теразије 26, 11000 Београд, drustvo@pedagog.rs, 0112687749
Марија Милинковић, obuke@pedagog.rs, 0668013246, 0668013246
васпитни рад
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
стручни сарадник у дому ученика
Н4 - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу
Д2 - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П5 Јачање васпитне улоге установе у правцу развоја интеркултуралног образовања, компетенција за демократску културу, укључујући и компетенције за демократску културу у дигиталном свету, моторичких способности ученика, заштите од дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања, трговине људима, очувања менталног здравља, превенције ризичних облика понашања, каријерног вођења и саветовања ученика, подршке јачању родитељских компетенција, превладавању стреса и развојних криза
Усвајање вештина комуникације наставника, стручних сарадника за ефикасно управљање сопственим стресом и стресом ученика у школским ситуацијама. Повећање задовољства послом наставника и превенција синдрома изгарања. Прихватање здравих стилова живота.
Унапређивање знања учесника о узроцима, симптомима, последицама стеса у школским ситуацијама и техникама управљањe стресом. Оснаживање учесника за примену техника управљања стресом у школским ситуацијама. Унапређење вештина саветовања ученика у превазилажењу стресних ситуација у школи.
Наставници се осећају компетентнији за решавање стресних ситуација у школи. Наставници имају потребна биолошка и психолошка знања о карактеристикама стреса и механизмима стреса. Наставници разумеју основне принципе превазилажења стреса и примењују их самостално и креативно решавајући код себе и ученика. Наставници располажу са широким дијапазоном применљивих стратегија и техника превазилажења стреса. Ниво осећања беспомоћности код наставника је снижен или се не повећава минимум у наредних шест месеци.
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику износи 2.000,00 динара. Цена укључује: хонораре за водитеље, радни материјал, консултације водитеља и полазника након обуке ради израде домаћег задатка, радни материјал, израду и дистрибуцију уверења, трошкове организације, слање предрачуна/рачуна, регистровање износа на ЦРФ, смештај по потреби.