Улога наставника физичког васпитања у препознавању даровите деце: обједињавање наставних и ваннаставних активности

Каталошки број програма: 793  

Не

Факултет за спорт, Универзитет "Унион- Никола Тесла", Народних хероја 30, info@fzs.edu.rs, 0114044050

Сања Крсмановић Величковић, sanja.krsmanovic@fzs.edu.rs, 0114044050, 0659882109

физичко васпитање

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
васпитач у предшколској установи
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
стручни сарадник у дому ученика

Н1 - компетенције наставника за уже стручну област
В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
ССПУ4 - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање квалитета реалног програма
ВДУ1 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за професионални приступ пракси
Д1 - компетенције директора за руковођење процесом васпитања и учења детета у ПУ
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П5 Јачање васпитне улоге установе у правцу развоја интеркултуралног образовања, компетенција за демократску културу, укључујући и компетенције за демократску културу у дигиталном свету, моторичких способности ученика, заштите од дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања, трговине људима, очувања менталног здравља, превенције ризичних облика понашања, каријерног вођења и саветовања ученика, подршке јачању родитељских компетенција, превладавању стреса и развојних криза

Указивање на вредност улоге наставника физичког васпитања у раду са даровитом децем. Стицање додатног знања у функцији успешног усмеравања даровите и усавршавање талента за бављење спортом. Правилно праћење раста и развоја и одређивање циљева усаврша

Дефинисање циљева рада са даровитом децом. Приказати место, улогу и вредност физичког васпитања у систему физичке културе. Указати на однос физичког васпитања и спорта као два ентитета која се прожимају. Представити основне закономерности раста и развоја деце и указати на савремене начине дијагностиковања даровите деце. Разумевање и тумачење извештаја са моторичких и морфолошких тестирања. Методе у настави физичког васпитања у раду са даровитом децом. Праћење динамике биолошког раста и развоја, праћење ефеката рада. Правилно обједињавање наставних и ваннаставних активности.

По завршеној обуци полазник ће бити у стању да: - на основу дефинисних метода препозна даровиту децу на часовима физичког васпитања: - практична знања о примени дијагностичких процедура за мерење, - практична знања како тумачити и анализирати добијене резултате, - примени програм вежби за даровиту децу водећи рачуна законитостима раста и развоја.

30

дана: 1
бодова: 8

3.000,00 динара