Изазови аутизма – стратегије и ресурси

Каталошки број програма: 166  

Не

Удружење за едукацију и подршку ,,Ливиус", Куманичка 28, associationlivius@gmail.com, 0642916130

Марина Спарић, associationlivius@gmail.com, 0642916130, 0642916130

деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у предшколској установи
медицинска сестра – васпитач
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
ССПУ1 - компетенције стручних сарадника у ПУ за стратешко (развојно) планирање и праћење праксе предшколске установе
ВДУ2 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за пружање подршке ученицима
Д3 - компетенције директора за планирање, организовање и контролa рада установе
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П1 Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)

Унапређивање знања и јачање компетенција учесника обуке за рад са ученицима са аутизмом, кроз сагледавање целокупне личности детета и свеобухватан приступ у раду.

Стицање знања о начинима процене ученика у свим областима и оспособљавање учесника да на основу процене утврде потребне нивое подршке (у области социјалних , комуникацијских , моторичких, когнитивних и сензорних вештина, бриге о себи и самопомоћи ) Упознавање учесника са стиловима учења код ученика са аутизмом и примена у складу са индивидуалном проценом детета Едукација учесника о начину прилагођавања простора, времена, наставних материјала и садржаја у раду са ученицима са аутизмом Обучавање учесника за израду и примену прича за учење друштвених вештина и адекватаних наставних материјала у складу са потребама и специфичностима ученика са аутизмом Упознавање наставника са асистивном технологијом и коришћењем апликација у настави

- Наставници ће бити едуковани о могућим начинима процене ученика у свим областима. - Научиће да свој рад планирају и реализују у односу на стилове учења и индивидуалну процену ученика. - Овладаће техникама и вештинама организације и прилагођавања простора, времена и материјала. -Упознаће се са значајем прича за учење друштвених вештина, као и начином њихове примене и израде. -Едуковаће се за примену асистивне технологије, нових едукативних апликација и других значајних апликација за усвајање и утврђивање знања.

30

дана: 2
бодова: 16

Цена по учеснику је 4500 динара + ПДВ, што укључује хонорар водитељима, ручак и освежење и материјал који ће сваки учесник добити (сва предавањау електронској форми, скале за процену , упитници за родитеље, примере материјала, примере адекватне подршке).