Значај васпитне улоге наставника у процесу учења и сазревања ученика
Каталошки број програма: 95
Не
Едукативни центар МИНА УЧЕЊЕ, Ибарски пут 2. Прељина, 32 000 Чачак, ucenjemina@gmail.com, 0665279506, 0649057301
Горица Станојевић, ucenjemina@gmail.com, 0665279506, 0665279506
васпитни рад
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
директор/помоћник директора
Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
Д5 - компетенције директора за развој сарадње са родитељима/старатељима, органом управљања, репрезентативним синдикатом и широм заједницом
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П5 Јачање васпитне улоге установе у правцу развоја интеркултуралног образовања, компетенција за демократску културу, укључујући и компетенције за демократску културу у дигиталном свету, моторичких способности ученика, заштите од дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања, трговине људима, очувања менталног здравља, превенције ризичних облика понашања, каријерног вођења и саветовања ученика, подршке јачању родитељских компетенција, превладавању стреса и развојних криза
Оснаживање наставника за васпитни рад и подршку социјално-емоционалном учењу и развоју ученика
Развој вештина и знања потребних за унапређење васпитне улоге наставника; унапређење вештина комуникације у школским условима; примена принципа социјално-емоционалних облика учења у образовно-васпитној пракси; анализа сопствене праксе и стицање увида у значај васпитне улоге наставника у свим областима (само)вредновања квалитета рада установе; позитивне промене у ставовима наставника према својој васпитној улози; лични и професионални развој наставника.
- учесници примењују основне принципе социјално-емоционалних облика учења у својој наставној пракси - учесници владају вештином асертивне комуникације - учесници планирају активности које подстичу социјално-емоционалне облике учења код ученика - учесници евалуирају своју праксу и прате ефекте промена у васпитном стилу који примењују - учесници креирају облике сарадње са осталим актерима школског живота - учесници разумеју да је васпитање саставни део процеса образовања
30
дана:
1
бодова:
8
3.500,00 У цену су урачунати: радни материјал, хонорари реализатора и сертификати за учеснике.