Школско законодавство – основа развоја образовања и васпитања
Каталошки број програма: 773
Не
Гимназија Свети Сава, Београд, Ресавска 58, gimnazija@sbb.rs, 0112658921, 0112642328 , 0112658921
Јелена Которчевић, sekretar@sveti-sava.edu.rs, 0112658921, 0698800516, 0112658921
управљање и организација рада
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
стручни сарадник у дому ученика
Н1 - компетенције наставника за уже стручну област
ВДУ1 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за професионални приступ пракси
Д7 - компетенције директора за обезбеђивање законитости рада установе
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П5 Јачање васпитне улоге установе у правцу развоја интеркултуралног образовања, компетенција за демократску културу, укључујући и компетенције за демократску културу у дигиталном свету, моторичких способности ученика, заштите од дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања, трговине људима, очувања менталног здравља, превенције ризичних облика понашања, каријерног вођења и саветовања ученика, подршке јачању родитељских компетенција, превладавању стреса и развојних криза
Унапређивање образовања и васпитања добрим познавањем права, обавеза и одговорности запослених, ученика и њихових родитеља и правилном применом школског законодавства, ради остваривања утврђених принципа, циљева и исхода образовања.
Повећање правне сигурности и једнакости ученика и запослених у школи правилном применом школског законодавства Смањивање броја и врста пропуста и грешака у пракси што помаже ефикасније постизање прописаних исхода Квалитетно увођење у посао приправника и припремање за професију Унапређивање процеса вредновања постигнућа ученика Оспособљавање запослених за правилно и конструктивно превентивно деловање и реаговање у ситуацијама дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања, ради осигурања безбедних услова за остваривање утврђених циљева образовања и васпитања.
У образовно-васпитном и стручном раду полазник правилно примењује школско законодавство и тако омогућава остваривање права ученика и испуњавање обавеза запосленог Препознаје све облике и нивое дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања и вређања угледа, части и достојанства личности Разуме процедуре за поступање у различитим ситуацијама са којима се сусреће у образовно-васпитном и стручном раду и доследно поступа на прописани начин У поступку оцењивања правилно саопштава и образлаже оцену и даје потребна упутства за даљи рад ученика Тачно и ажурно уноси податке у евиденције и јавне исправе и омогућава унос и ажурирање података у регистрима ЈИСП-а.
30
дана:
3
бодова:
24
Када школа организује програм за своје запослене у свом простору по једном дану за групу од 25-30 запослених цена је 45.000 дин нето. У то су укључени трошкови припреме материјала, прзентација тема, прописа, уверења и накнаде за ауторе и реализаторе програма. Ако је школа ван Београда, обезбеђује и трошкове превоза, а ако је удаљенија од 150км и трошкове смештаја неопходног броја реализатора. Када школа упућује запосленог на обуку, котизација по запосленом износи 2500 дин нето по дану.