Савремене методе подучавања у настави математике

Каталошки број програма: 323  

Не

Математичка академија - удружење математичара, физичара и информатичара, Друге Српске Армије 23 / 5, matematickaakademija@gmail.com, 0642540845

Вељко Ћировић, matematickaakademija@gmail.com, 0642540845, 0642540845

математика

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење

П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)

Унапређивање стручних и методичких компетенција наставника математике и наставника разредне наставе у основним и средњим школама из области савремених метода подучавања које обезбеђују трајна и функционална знања ученика.

- Повезивање традиционалног приступа извођењу наставе и савремених метода учења и подучавања. - Подстицање наставника да размишљају о капиталним математичким знањима, да развијају математичко мишљење и вештине решавања проблема код ученика. - Подизање свести о значају пажљивог одабира задатака, њихове анализе и начина записивања за остваривање планираних исхода предмета и стицање функционалних знања и вештина. - Оснаживање става о значају подржавајуће атмосфере на часу у којој ће ученици бити мотивисани, активно учествовати, постављати питања и учити.

Наставници су: - оспособљени за ефикасно дизајнирање часова, умрежавање традиционалног приступа и савремених метода, без чије пуне имплементације се не могу очекивати функционалност и достизање постављених циљева; - оснажени да самостално креирају задатке у складу са исходима и стандардима и да сарађују са другим наставницима при одабиру задатака за часове и тестове; - спремни да подстичу функционална знања која се огледају у примени у различитим областима и свакодневном животу; - мотивисани да подстичу ангажовање свих ученика у складу са њиховим могућностима; - осетљиви за значај добре атмосфере за учење и успешност на часовима математике; - упознати са могућностима ИКТ и применама у осавремењавању наставе математике.

30

дана: 1
бодова: 8

3000 динара по учеснику; 70000 динара за групу од 30