„Примена ИОПа у настави физичког и здравственог васпитања орјентисаној на исходе“
Каталошки број програма: 796
Не
Факултет за спорт, Универзитет "Унион- Никола Тесла", Народних хероја 30, info@fzs.edu.rs, 0114044050
Сања Крсмановић Величковић, sanja.krsmanovic@fzs.edu.rs, 0114044050, 0659882109
физичко васпитање
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у предшколској установи
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
стручни сарадник у дому ученика
Н1 - компетенције наставника за уже стручну област
В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
ССПУ4 - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање квалитета реалног програма
ВДУ2 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за пружање подршке ученицима
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П1 Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)
Јачање компетниција наставника за планирање и програмирање наставе у раду са децом са инвалидитетом и сметњама у развоју
• Повећати обухватност деце са сметњама у развоју и инвалидитетом у раду и примени инклузије кроз часове физичког и здравственог васпитања • Унапредити професионална знања и компетенције наставника и њихову улогу у побољшању квалитета живота деце са инвалидитетом и сметњама у развоју кроз научене вештине путем физичког и здравственог васпитања • Унапређивање наставне праксе кроз идеје и позитивна искуства организација и кадрова који имају дугогодиши рад са децом са сметњама у развоју и инвалидитетом • Оснаживање наставног кадра и школе и развијања међусобног партнерства: родитељ-школа-наставник
По завршеној обуци полазник ће бити у стању да: - примени инклузију путем спортских и физичких активности у настави - организује заједнички рад деце типичне популације и деце са инвалидитетом и сметњама у развоју - прилагоди садржај наставе деци са инвлидитетом и сметњама у развоју (ИОП 1,2 и 3) - промовише инклузију и поштовање различитости
30
дана:
1
бодова:
8
3.000,00 динара