Активне методе као одраз поверења и стварање прилике за учење сваког појединца

Каталошки број програма: 414  

Не

Средња школа "Вук Караџић", Гимназијска 2, srednjasecanj@gmail.com, 0637741504

Данијела Алексић, dacaboka15@gmail.com, 0637024876, 0637024876

општа питања наставе

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
Д2 - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)

Унапређивање компетенције полазника за планирање часа, примену активних метода (пројектне наставе и дебате) у настави, коришћење веб алата, развијање критичког мишљења и квалитетне евалуације часа.

Оспособљавање наставника да понуде разноврсне начине вођења часова на којима ће ученици развијати активну улогу у процесу стицања функционалних вештина и знања; Упознавање наставника са различитим начинима унапређења и успостављања логичких веза између циљева и исхода, компетенција и стандарда, садржаја, активности, метода и техника у процесу планирања часа; Развијање код наставника различитих нових облика ефикасне интеракције на часу; Оснаживање наставника за примену различитих наставних метода, техника и веб алата као инструмената за развој међупредметних компетенција код ученика; Оснаживање наставника за импементирање дебате и пројектне наставе у наставни процес; Оспособљавање наставника за вредновање и самовредновање наставног часа;

Наставници ће бити у стању да избором одговарајућих метода (пројектне наставе, дебате и веб алата) понуде разноврсне начине вођења часова на којима ће ученици мислити, закључивати и активно учествовати у реализацији часа; Наставници ће бити у стању да примене ефикасне методе у учењу у циљу стварања подстицајне климе за учење и бољег школског постигнућа ученика; Наставници ће бити у стању да планирају, организују наставу и учење усмерене на развој међупредметних компетенција ученика; функционално повезују циљеве, исходе, компетенције и стандарде; саставе чек листу и евалуирају час на основу састављене листе.

30

дана: 2
бодова: 16

4000 динара, нето