Личност наставника у новој ери образовања

Каталошки број програма: 89  

Не

Центар за стручно усавршавање у образовању Лесковац, Лесковачког одреда бр.6, csuleskovac@gmail.com, 016214555 , 016214555

Лидија Крстић Стојичић, lidija@csuleskovac.edu.rs, 016214555, 0668558565, 016214555

васпитни рад

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
директор/помоћник директора

Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених

П4 Унапређивање стручних, предметно-методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању

Развијање сензибилизације и компетенција за уочавање важности улоге и особинa личности наставника у развоју и напредовању ученика савременог доба.

Оснаживање наставника за препознавање важности својих личних особина, ставова и понашања у стварању позитивног образовног окружења. Унапређивање вештина наставника за разумевање и управљање емоцијама, како сопственим, тако и емоцијама ученика. Развијање вештина за ефикасну комуникацију и сарадњу са ученицима, родитељима и колегама. Припрема наставника да се флексибилно прилагоде променљивим образовним захтевима, новим педагошким праксама и разноликим потребама ученика. Мотивисање наставника, као кључног фактора у образовном процесу, за контунуиран рад на свом професионалном развоју и саморефлексији, што укључује преиспитивање својих метода рада и личних уверења.

Наставници препознају улогу и значај својих личних особина и понашања у остваривању позитивне климе у одељењу. Наставници примењују научене стратегије и креирају отворену, инклузивну и мотивишућу атмосферу у учионици. Подстичу индивидуализацију и доприносе већој мотивисаности и ангажованости ученика. Идентификују и ефикасно управљају својим емоцијама и емоцијама ученика. Захваљујући развијеним комуникацијским вештинама унапредили су комуникацију са ученицима, колегама и родитељима. Наставници знају како да се прилагоде новим педагошким праксама и потребама ученика и спремни су за усклађивање свог рада са променама у образовању. Наставници разумеју важност сталног стручног усавршавања и спремнији су за сопствени професионални развој.

30

дана: 1
бодова: 8

2.300,00 динара. У цену су урачунати: хонорари реализатора програма, порези и доприноси на ауторски хонорар, радни материјал.