Методологија решавање социо-емоционалних изазова даровитих

Каталошки број програма: 195  

Не

Удружење грађана УченIQ, Нехруова 95/47, 11070 Београд, uceniqrs@gmail.com, 0691974128, 063342873

Тања Олеар Гојић, uceniqrs@gmail.com, 0114112131, 0691974128

деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у предшколској установи
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
директор/помоћник директора

Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
ССПУ5 - компетенције стручних сарадника у ПУ за властито професионално деловање и професионални развој
ВДУ2 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за пружање подршке ученицима
Д2 - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П1 Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)

Оснаживање запослених у образовању за превазилажење кризних ситуацији током подучавање даровитих и разумевање когнитивних и социо-емоционалних потреба даровитих ученика.

Стицање знања о појму даровитости, социо-емоционалним карактеристикама и декодирању потреба даровитих које се крију иза типичних изазовних понашања. Оспособљавање запослених у образовању за детекцију различитих облика понашања даровитих ученика и одаберу одговарајуће реаговање на та понашања. Оспособљавање запослених у образовању за добру комуникацију са даровитим ученицима и одговарајуће задовољење њихових потреба. Оспособљавање запослених у образовању за разумевање ефеката погрешног реаговања на различите облике понашања. Оспособљавање запослених у образовању за пружање конструктивних начина решења ситуација уместо ограничења и кажњавања; Оспособљавање запослених у образовању за формулисање захтева за жељено понашање.

Након обуке запослени у образовању ће: унапредити компетенције за подршку развоју личности детета и ученика; бити оснажени теоријским знањем за васпитно-образовни рад са даровитим ученицима; развити сензибилитет за рад са даровитима; знати да рано препознају различите облике даровитости и разликују их од проблематичног понашања деце; знати различите приступе у васпитно-образовном раду са даровитим ученицима; знати да боље разумеју и владају изазовним ситуацијама и боље воде децу ка жељеним понашањима; стећи вештине за практичну примену знања у свакодневном раду кроз инструменте, технике и методе; стећи вештине за превазилажење стреса и анксиозности како код ученика тако и код наставника.

30

дана: 1
бодова: 8

5000 динара по полазнику. Цена обухвата хонораре реализатора, порез, трошкове уговарања обуке, уношења и обраде података, трошкове правног пословања, израде уверења, администрације и ПТТ-а.