Персонализовано учење у дигиталној ери

Каталошки број програма: 384  

Не

Фондација „Образовање за Србију” , Вељка Влаховића 16/25, Панчево, Србија, edu@obrazovanjezasrbiju.org, 0638505456, 063258080

Светлана Белић Малинић, svetlana.belic@obrazovanjezasrbiju.org, 063258080, 063258080

општа питања наставе

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
ССПУ3 - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање рефлексивне праксе предшколске установе
Д2 - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П1 Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)

Развијање компетенција наставника за примену принципа персонализованог учења у дигиталној ери, са акцентом на диференцирану наставу и израду персонализованих наставних садржаја уз помоћ апликација заснованих на АИ, уз интеграцију УДУ концепта.

Разумевање концепта персонализованог учења: Наставници ће научити како да прилагођавају наставни процес различитим потребама и стиловима учења ученика користећи дигиталне технологије. Наставници ће овладати техникама диференциране наставе које омогућавају усклађивање наставних стратегија са различитим потребама ученика, уз уважавање њихових предзнања и интересовања. Развој и прилагођавање наставних материјала: Наставници ће научити како да креирају и адаптирају наставне материјале који су персонализовани и који користе савремене дигиталне ресурсе, укључујући едукативне апликације и платформе. Применa УДУ концепта: како користити податке из оцењивања и повратних информација за прилагођавање наставе потребама и напредовање ученика.

-Наставник ће бити обучен за извођење диференциране наставе наставе. -Наставник ће умети да креира едукативне дигиталне садржаје уз помоћ вештачке интелигенције. -Наставник ће иницирати развој способности проналажења, анализирања, примене и саопштавања информација, уз вешто и ефикасно коришћење великих језичких модела. -Наставник ће код ученика развијати мотивацију за учење, оспособљавање за самостално учење, учење и образовање током целог живота.

30

дана: 1
бодова: 8

4000 динара (Трошкови израде материјала за полазнике, дневнице реализатора, путни трошкови за реализаторе)