На даровитима свет остаје - Менса Србије о препознавању и раду са доровитима
Каталошки број програма: 196
Не
Удружење грађана УченIQ, Нехруова 95/47, 11070 Београд, uceniqrs@gmail.com, 0691974128, 063342873
Тања Олеар Гојић, uceniqrs@gmail.com, 0114112131, 0691974128
деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у предшколској установи
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
директор/помоћник директора
Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
ССПУ5 - компетенције стручних сарадника у ПУ за властито професионално деловање и професионални развој
ВДУ2 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за пружање подршке ученицима
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П1 Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)
Развијање компетенција полазника у идентификацији даровитих ученика, пружању одговарајуће подршке, примени алата, креирању примера добре праксе и ресурса од значаја за даровите и даровитост.
Проширивање знања о даровитим особама (о развоју мозга, раној стимулацији, различитим типовима даровитости, потребама и могућностима даровитих, грешкама и предрасудама). Развијање вештина васпитача, наставника и стручних сарадника да правилно идентификују даровитог ученика на основу одређених инструмената и да разликују даровите ученике од оних који успех постижу својим израженим радним навикама. Приказати практичне примере рада са даровитима. Подстицање полазника да наставе са добром праксом - обогаћивањем програма и додатним активностима у раду са даровитим ученицима. Оспособљавање полазника за израду ИОП-3 и његово имплементирање. Упућивање учесника у избор нових модела подршке и промоција добрих примера праксе.
Полазник ће бити у стању да: - на основу одређених карактеристика издвоји потенцијално даровите ученике и примени одговарајући инструмент ради идентификације; - настави са добром праксом укључивања даровитих ученика у образовни процес; - напише ИОП-3; - имплементира ИОП-3; - одабере и примени одговарајући модел подршке даровитом ученику; - зна коме да се обрати за помоћ при одабиру врсте подршке даровитом ученику; - породици понуди смернице за рад са даровитим дететом.
30
дана:
1
бодова:
8
Цена: 3500,оо динара по полазнику. Цена обухвата хонораре реализатора, порез, трошкове уговарања обуке, уношења и обраде података, трошкове правног пословања, израде уверења, администрације и ПТТ-а.