Сингапурска математика – од проблема до решења

Каталошки број програма: 327  

Не

Краљевачко друштво учитеља, Олге Јовичић Рите 1, Краљево, kducitelja@gmail.com, 0600817277

Данка Тешић, kduobuke@gmail.com, 0600817277, 0600817277

математика

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)

Примена проблемске наставе у математици и сагледавање дидактичких принципа и техника рада на часу ради повећања ефикасности наставе и учења

Оспособљавање наставника за систем рада на текстуалним задацима у седам корака (етапе у решавању проблема); Анализа узрочноо – последичне везе између одабраних метода рада и постигнућа ученика; Повећање мотивације и успешности ученика у решавању математичких проблема.

-Наставници су оспособљени за систем рада на текстуалним задацима по корацима; -Наставници поштују степен спремности сваког ученика подржавајући његов развој; -Наставник ставља у фокус ученика, а не задатак; -Ученици су стекли вештине анализирања текстуалних задатака, визуализације проблема и моделом цртежа долазе до решења вођени корацима; -Повећана је успешност у решавању текстуалних математичких задатака и мотивисаност ученика за рад на истим; -Остваривање високог степена корелације унутар наставе математике и са осталим наставним предметима.

30

дана: 1
бодова: 8

Цена по учеснику износи 2 500, 00 динара.