Диференцирани рад у групи према нивоима постигнућа ученика

Каталошки број програма: 529  

Не

Краљевачко друштво учитеља, Олге Јовичић Рите 1, Краљево, kducitelja@gmail.com, 0600817277

Данка Тешић, kduobuke@gmail.com, 0600817277, 0600817277

општа питања наставе

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)

Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)

-Примена диференциране наставе према нивоима постигнућа ученика; - Креирање различитих модела диференцираног рада у групи; -Повећање ефикасности наставе и напредовања ученика.

-Планирање и реализовање различитих модела диференциране наставе; - Усвајање и примена различитих модела групног рада; -Уважавање Блумове таксономије при креирању задатака за ученике различитог нивоа постигнућа; - Оспособљавање наставника за моделовање диференцираних задатака ; -Повећање мотивације и успешности ученика.

-Наставници су оспособљени за реализацију различитих модела диференцираног рада у групи; -Наставници су спремни да ангажују ученике путем различитих наставних модалитета; -Наставници поштују степен спремности сваког ученика подржавајући његов развој; -Наставници су усвојили различите стратегије које му помажу да се фокусира на појединце и мање групе ученика; -Наставник ставља у фокус ученика, а не задатак; -Ученици стичу знања и вештине у складу са сопственим могућностима и интересовањима; -Сваки ученик напредује према својим способностима и поставља себи реалне циљеве; -Сви ученици учествују у раду уз максимално ангажовање

30

дана: 1
бодова: 8

Цена по учеснику износи 2 500, 00 динара.