Увезивање и функционалност наставничке документације
Каталошки број програма: 344
Не
Центар за стручно усавршавање Чачак, Цара Душана бб, Чачак, cacakrc@gmail.com, 032320100, 0646424132
Тања Аћимовић, cacakrc@gmail.com, 032320100, 064/6424132
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
Н1 - компетенције наставника за уже стручну област
Д7 - компетенције директора за обезбеђивање законитости рада установе
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П4 Унапређивање стручних, предметно-методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању
Оснаживање наставника у програмирању, планирању и извештавању заснованом на аналитичко-истраживачкој пракси и прописаној законској регулативи. Повезивање кључних докумената у школи.
Овладавање структуром школског програма, годишњег плана рада, оперативног плана, методичке припреме, евиденције о ученичким постигнућима (педагошка документација), портфолија наставника и извештаја о раду наставника и установе. Удео наставничке документације у школској документацији. Веза самовредновања, вредновања, развојног планирања и документације наставника. Повезаност различитих докумената у раду наставника. Анализа конкретних примера из праксе и размена добрих примера. Оснаживање стручних сарадника и директора / помоћника директора за педагошко-инструктивни надзор програмирања, планирања и извештавања у школи.
Наставници: - познају законом прописан садржај кључних школских докумената; - повезују своје програме и планове рада са кључним школским документима; - воде педагошку документацију у складу са прописима и у најбољем интересу ученика; - познају стандарде квалитета рада и унапређују рад на основу тога; - самовреднују своје компетенције и квалитет свог рада у свим прописаним областима. Стручни сарадници, директори и помоћници директора: - разумеју важност контекста и специфичности у раду установе, као и неопходност програмирања рада у односу на реалан контекст и специфичности; - добро познају законску регулативу и примењују је у програмирању, планирању и извештавању; - увиђају значај ефикасног програмирања и планириња за развој устано
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику 2.500,00 дин. Спецификација цене: хонорар реализатора у бруто износу, радни материјал за семинар и издавање уверења. У цену нису урачунати додатни трошкови (путни трошкови и смештај за реализаторе, освежење у паузама и храна).