НАСТАВНИК - ЈА ГЛУМАЦ И РЕДИТЕЉ (савремена методика наставе)

Каталошки број програма: 460  

Не

Klett друштво за развој образовања, Маршала Бирјузова 3–5, office@klettobrazovanje.org, 0113348384

Мирјана Пајић, strucno.usavrsavanje@klettobrazovanje.org, 0113348384, 0641110074

општа питања наставе

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
директор/помоћник директора

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)

Наставник самостално практично примењује редитељске поступке и драмске технике као савремене методе рада у интеграцији са различитим наставним предметима, од процеса планирања до реализације исхода, уз остваривање међупредметних компетенција.

Оснаживање наставника за примену савремене методике часа уз елементе драмских техника у споју са међупредметним повезивањем. Подршка у савладавању редитељског поступка код планирања часа. Постизање тимске сарадње наставника и мотивација за практичну примену у настави кроз коју се развијају међупредметне компетенције.

Наставник примењује редитељски поступак у планирању часа. Наставник самостално драматизује текст повезујући наставне садржаје једног или више наставних предмета у интегрисане тематске целине. Наставник јасно формулише циљ часа и исходе за више предмета на одабрану тему. Наставник има позитиван став о примени стечених знања у пракси.

30

дана: 1
бодова: 8

Цена по учеснику је 3.000,00 динара, минималан број у групи је 20 полазника. За групу од 21 − 30 полазника цена је 70.000,00 динара. У ценујеурачунатрадно-потрошниматеријал, надокнадареализаторима и њихови путни трошкови до укупно пређених 500 км. За веће удаљености и евентуалне потребе смештаја реализатора накнадно се утврђује додатни износ настао као трошак у конкретном случају.