ПРОФЕСИОНАЛНA УЛОГA ОДЕЉЕЊСКОГ СТАРЕШИНЕ

Каталошки број програма: 157  

Не

Klett друштво за развој образовања, Маршала Бирјузова 3–5, office@klettobrazovanje.org, 0113348384

Мирјана Пајић, strucno.usavrsavanje@klettobrazovanje.org, 0113348384, 0641110074

васпитни рад

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
директор/помоћник директора

Н4 - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу
Д5 - компетенције директора за развој сарадње са родитељима/старатељима, органом управљања, репрезентативним синдикатом и широм заједницом
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П4 Унапређивање стручних, предметно-методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању

Јачање компетенција наставника за улогу одељењског старешине и унапређење компетенција за комуникацију и сарадњу у савременој школи.

- Познавање подручја рада и улога одељењског старешине; - Оснаживање, подстицање и развијање педагошке функције одељењског старешине у различитим видовима сарадње с ученицима, наставницима и родитељима; - Дефинисање улоге и задатака одељењског старешине у заштити ученика од насиља, злостављања, занемаривања, и пружања подршке ученицима кроз појачан васпитни рад; - Развој и унапређивање комуникационих вештина, техника и стратегија за примену успешне комуникације у интерпперсоналним односима одељeњских старешина са учеником и родитељема. - Сензибилизација одељењских старешина за сарадњу са родитељима у васпитно –образовној пракси.

По завршетку обуке очекује се да су полазници: - дефинисати сва подручја рада, улоге и задатке које има одељењски старешина - овладали стратегијама успешне сарадње са ученицима, наставницима и родитељима. - разумели, дефинисали своју улогу и одговорност у заштити ученика од насиља, злостављања и занемаривања. - оспособљени за континуирано праћење и подршку ученика- појачан васпитни рад - оснажени за примену комуникацијских вештинаи техника у решавању проблемских ситуација са свим актерима васпитно-образовне праксе - уочили значај примене нових обликау сарадњи са родитељима - сензибилисани на сарадњу са родитељима.

30

дана: 1
бодова: 8

Цена по учеснику је 3.000,00 динара, минималан број у групи је 20 полазника. За групу од 21 − 30 полазника цена је 70.000,00 динара. У цену је урачунат радно-потрошни материјал, надокнада реализаторима и њихови путни трошкови до укупно пређених 500 км. За веће удаљености и евентуалне потребе смештаја реализатора накнадно се утврђује додатни износ настао као трошак у конкретном случају.