Проблеми у понашању ученика у школском окружењу
Каталошки број програма: 101
Не
Klett друштво за развој образовања, Маршала Бирјузова 3–5, office@klettobrazovanje.org, 0113348384
Мирјана Пајић, strucno.usavrsavanje@klettobrazovanje.org, 0113348384, 0641110074
васпитни рад
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П5 Јачање васпитне улоге установе у правцу развоја интеркултуралног образовања, компетенција за демократску културу, укључујући и компетенције за демократску културу у дигиталном свету, моторичких способности ученика, заштите од дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања, трговине људима, очувања менталног здравља, превенције ризичних облика понашања, каријерног вођења и саветовања ученика, подршке јачању родитељских компетенција, превладавању стреса и развојних криза
Усвајање и унапређење знања и вештина о проблемима у понашању ученика у школском окружењу, специфичним образовним и васпитним потребама ових ученика и ефективним превентивним приступима уз истицање њиховог значаја.
Програмом обуке унапредила би се знања и вештине наставника и стручних сарадника: - о карактеристикама проблема у понашања ученика у школском окружењу; - правовременом препознавању проблема у понашања ученика у школском окружењу; - о факторима који утичу на настанак и развој проблема понашања; - о специфичним образовним и васпитним потребама ученика са проблемима у понашању; - о ефективним превентивним приступима у школском окружењу; - о значају сарадње са породицом, здравственим и социјалним установама (прављење мреже) у циљу превенције проблема у понашању ученика.
По завршетку обуке очекује се да су учесници: - унапредили знања и вештине о карактеристикама проблемима у понашању ученика у школском окружењу; - схватили значај правовременог препознавања проблема у понашања ученика; - стекли знање о специфичним образовним и васпитним потребама ученика са проблемима у понашању; - упознати са превентивним активностима проблема у понашању у школском окружењу и - oспособљени за имплементацију стеченог знања у васпитном раду са ученицима.
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику је 3.000,00 динара, минималан број у групи је 20 полазника. За групу од 21 − 30 полазника цена је 70.000,00 динара. У цену је урачунат радно-потрошни материјал, надокнада реализаторима и њихови путни трошкови до укупно пређених 500 км. За веће удаљености и евентуалне потребе смештаја реализатора накнадно се утврђује додатни износ настао као трошак у конкретном случају.