„Сензорна игра – Примена сензорне стимулације и интеграције у реалном програму“
Каталошки број програма: 603
Не
Савез удружења медициснких сестара ПУ Србије, Господар Јевремова 18 Београд, spasicjadranka@yahoo.com, 0603320241, 0692084033 , 0113426287
Јадранка Спасић, sumspus@gmail.com, 0112633140, 0603320241
предшколско васпитање и образовање
васпитач у предшколској установи
медицинска сестра – васпитач
стручни сарадник у предшколској установи
директор/помоћник директора
В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
ССПУ4 - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање квалитета реалног програма
Д1 - компетенције директора за руковођење процесом васпитања и учења детета у ПУ
П7 Јачање компетенција запослених у предшколској установи за примену програмске концепције „Године узлета“
Оспособити полазнике за примену знања из сензорне интеграције у циљу креирања сензорно подстицајног окружења као подршке дечјој игри,истраживању, учењу и развоју као и развијање партнерских односа.
унапређивање постојећих компетенција за примену интегрисаног приступа са фокусом на учење свим чулима и целим телом; Упознавање са појмом и значајем сензорне интеграције и чулних система за дечији развој и понашање; Оспособљавање за разликовање врста сензорне стимулације према чулним системима; Оспособљавање за препознавање сензорних потешкоћа и разумевање њиховог утицаја на дечији развој и понашање; Сагледавање непожељног понашања и развојних кашњења(ударање, грижење, плачљивост, недостатак пажње, изостанак говора..) кроз призму сензорних потреба детета; Унапредити комуникацију са родитељима деце са изазовним понашањем; Оспособљавање за креирање сензорно стимулативног простора и игара које стимулишу развој сензорне интеграције;
Да учесници обуке стичући нова знања схвате значај сензорне интеграције и учења свим чулима и целим телом; да препознају сензорне подражаје према системима које стимулишу; да препознају,наведу и опишу најчешће поремећаје сензорног процесуирања, да повезују необична понашања или развојна кашњења код деце са потенцијалним дисфункцијама сензорних система, да планирају и креирају сензорно стимулативно окружење, да самостално осмишљавају сензорне игре у складу са циљем стимулације дечијег развоја. Да поседују знања,способности и умења за разумевање и адекватно и ефикасно реаговање у конфликтним ситуацијама и код непожељног понашања код деце, да препознају потребе и осећања деце, да се оснаже у саветодавном раду са родитељима
30
дана:
1
бодова:
8
3.000,00 РСД по учеснику, што укључује: хонорар за водитеље - интелектуалне услуге, подршку након обуке (путем мејла, телефона), консултације; припрему и штампање стручних материјала за сваког учесника , потрошни материјал за рад на семинару, припрема и израда материјала за рад (штампање, пластифицирање); припрема/ажурирање Power point презентације за сваку тему/активност; набавка и израда Уверења за сваког учесника,путне трошкове до 100 км .